برگزيده ها
1400/10/4 شنبه
برادر ارجمند و گرامي جناب آقای دکتر عزت الله سپهوند رئیس محترم دانشگاه پیام نور لرستان
پیام تبریک رئيس دانشگاه حضرت آيت الله العظمي بروجردي(ره)
مديريت افتخار بزرگي است كه پروردگار متعال آن را بر عهده ي كساني قرار داده كه با عمل خالصانه ي خويش در مسير خشنودي و رضايت مردم گام بر مي دارند. مقام معظم رهبري«مدظلّه العالي»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مديريت افتخار بزرگي است كه پروردگار متعال آن را بر عهده ي كساني قرار داده كه با عمل خالصانه ي خويش در مسير خشنودي و رضايت مردم گام بر مي دارند.               
مقام معظم رهبري«مدظلّه العالي»

برادر ارجمند و گرامي جناب آقای دکتر عزت الله سپهوند
رئیس محترم دانشگاه پیام نور لرستان

با سلام و تحيّات
     با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد (ص)، احتراماً؛ انتصاب نيک و شايسته حضرتعالي كه از چهره‌هاي مزين به تعهد، تجربه، توانمندي، علم، اخلاق و آراسته به روحيه مردمي و عزم خدمتگزاري در عرصه‌هاي مختلف علمی، فرهنگي و اجتماعي به شمار مي‌رويد، به عنوان "رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان" تبريک و تهنيت عرض مي نمايم.
 قطعاً آثار سياستگذاري و تصميم سازي انسان ها فراتر از زمان و مكان مي باشد و برون داد بسياري از تصميم گيري ها نتايج و پيامدهايِ بسيار مانا و ماندگاري خواهد داشت و ان شاءالله تلاش هاي خالصانه و برنامه محورِ مديريت ارزشمند جنابعالي موجب تقويت فضاي اميد، نشاط اجتماعي و معنويت حاكم بر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خواهد شد.
اينجانب ضمن تبريک مجدد انتخاب احسن و شايسته شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، از درگاه ايزد منّان دوام عزّت، سلامت و موفقيّت جنابعالي و همكاران گرانسنگ حوزه دانشگاه پیام نور، همچون گذشته در خدمتگزاری به نظام مقدّس جمهوري اسلامي و نقش آفريني در برنامه‌هاي متعدد و روند توسعه و تعالی فعاليت‌های علمی و فرهنگی كشور مسئلت مي نمايم.


با آرزوي توفيق الهي
حسن مروتي
رئيس دانشگاه حضرت آيت الله العظمي بروجردي(ره)

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir