اخبار
1401/2/7 چهارشنبه
نخستین جلسه شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام‌نور لرستان، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، تشکیل شد.
نخستین جلسه شورای نظارت،ارزیابی وتضمین کیفیت دانشگاه پیام نور لرستان در سال ۱۴۰۱ به ریاست دکتر سپه وند تشکیل شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:​ در ابتدای این جلسه -که با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و اعضای جدید شورا در تالار جلسات دانشگاه برگزار شد- دکتر سپه وند سرپرست  دانشگاه پیام نور لرستان ضمن قدردانی از دغدغه مندی و  پذیرش مسئولیت اعضای جدید شورا، با اشاره به میزان اهمیت شرح وظایف و شأن نظارتی این شورا گفت:

شورای ناتک باید به عنوان یک شورای غیرتشریفاتی وارد حوزه ی رصد و پایش میدانی و عملیاتی برای تضمین سلامت و کیفیت دانشگاه شده و حتی بر عملکرد رئیس استان و کلیه ی ارکان مدیریتی و اداری دانشگاه اشراف و پرسشگری داشته باشد.

 وی با بیان اینکه مدیریت نظارت و ارزیابی  و اعضای شورای ناتک در دانشگاه پیام نور مهمترین بازوی نظارتی و سنجش کیفیت در دانشگاه هستند، اظهار داشت: جدی گرفتن این حوزه از سوی مدیران ارشد دانشگاه از سوئی و جدیت مدیریت و اعضای شورا در رویکرد نظارتی خود می تواند ضمن آسیب شناسی وضع موجود و راهکارشناسی برای وضع مطلوب، آینده ی روشن تری را برای دانشگاه رقم بزند.

در ادامه این نشست، ضمن مباحثه و تضارب آرای اعضا، مقرر شد تقویم کاری این شورا جهت بازدیدهای میدانی از سراسر استان تدوین و مهمترین اولویتهای دانشگاه در حوزه های  آموزشی، اداری و... در دستور کار عملیاتی کارگروهای تخصصی مرتبط قرار گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر