اخبار
1401/3/1 یکشنبه
🟧سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان، دکتر عزت الله سپه وند، در نشست هم اندیشی؛ توسعه ی دانش محور شهرستان چگنی -که با حضورِ روسای دانشگاههای لرستان، فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان چگنی برگزار شد - تاکید کرد؛
ورود نهضت حل المسائلی دانشگاهیان به عرصه های اجرایی کشور، توسعه ی دانش محور جامعه را تضمین می کند

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان، در این نشست که ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور روسا، معاونین و نمایندگان دانشگاههای استان ( پیام نور، علوم پزشکی، لرستان، فنی حرفه ای، علمی کاربردی، آزاد اسلامی) در فرمانداری چگنی برگزار شد- مهمترین مشکلات، ظرفیتها و راهکارهای توسعه ی این منطقه و میزان توان و تعامل دانشگاههای استان برای کمک به توسعه ی متوازن، دانش محور و متناسب با زیست بوم این ناحیه بررسی شد.

 🔶دکتر عزت الله سپه وند در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت ورود نهضت استادی کشور  و تعمیم روحیه ی جهادی و تفکر بسیجی از هیات های اندیشه ورز و کارگروههای تخصصی دانشگاهیان به نوک پیکان اجرایی بازوهای مدیریتی دولت سیزدهم، بر به میدان آوردن تمام توان علمی، آموزشی، پژوهشی و سرمایه ی انسانی دانشگاه پیام نور لرستان، به عنوان دانشگاه متولی تحقق عدالت آموزش عالی، برای  توسعه ی این شهرستان الگو و  تعمیم آن به کل استان- به ویژه در حوزه آموزش های مهارت محور و اشتغال آفرین، تاکید کرد.

🔶دکتر افشین بازگیر، فرماندار شهرستان چگنی و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور لرستان، نیز در این نشست تاکید کرد؛
 از طرفی عزم جدی و جمعی دانشگاهیان  مشارکت در توسعه ی متوازن کشور و استان است و از طرف دیگر ما به عنوان کارگزاران و مدیران اجرایی دولت سیزدهم به شدت محتاج و مشتاق بهره مندی از این توان علمی بزرگ و سرمایه عظیم دانشگاهی هستیم.
🔶بدون شک تعامل بین مدیران اجرایی و جامعه دانشگاهی استان حتماً نتایج پربار و روزهای روشن تری را برای مردم و جامعه به همراه خواهد داشت.

🔶گفتنی است که در پایان این نشست تفاهم نامه های همکاری روسای دانشگاههای لرستان با فرمانداری چگنی با هدف توسعه ی دانش محور این شهرستان امضا شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر