فرهنگی
1399/12/18 دوشنبه
برگزاری جلسه شورای فرهنگی در سالن جلسات ستاد دانشگاه
🔸جلسه شورای فرهنگی دانشگاه بر اساس اطلاع رسانی قبلی در روز دوشنبه ۹۹/۱۲/۱۸ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان دکتر یوسفوند درابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به حاضران و اعضای شورا از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده واحد های مختلف دانشگاه خصوصا همکاری صادقانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کردند. اعضای شورای  فرهنگی دانشگاه ضمن تاکید بر طرح مباحث اساسی و کلان فرهنگی در جلسات شورای فرهنگی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت بالای این شورا شدند

🔸یکی از مهمترین مصوبه های جلسه امروز شورای فرهنگی پیشنهاد دکتر یوسفوند رییس دانشگاه از بنياد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای دفن پيكر شهدای گمنام در محوطه دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد بود واعلام کردند که خود شخصا پیگیر این پیشنهاد خواهند شد.

🔸وی با بيان اينكه شهدا از جان خود گذشتند تا ما انقلاب، امنيت و دانشگاه داشته باشيم، افزود: با توجه به اينكه دانشگاه يك مجموعه تاثيرگذار در جامعه‌ است، در زمينه زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت و تجليل از اين عزيزان پيشتاز و آماده است.

🔸و در پایان جلسه مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه  سرکار خانم پاریاد نیز در ادامه گزارشی از اقدامات فرهنگی انجام شده در اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارائه کرد.

#روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر