فرهنگی
1401/2/7 چهارشنبه
بیانیه ی خانواده ی بزرگ دانشگاه پیام نور لرستان در اعتراض و هشدار به جلوه های شیطانی استکبار و ایادی آن علیه مقدسات اسلامی و جوامع مسلمان
🔸️قرآن سوزی در سوئد، قدس ستیزی در فلسطین، مسلمان کشی در افغانستان، پیامبرستیزی در ایران، جلوه های شیطانی تفکرِ طاغوتِ جهانِ معاصر اند.

.

🔷️ نگاهی راهبردی به خط سیر حوادث اسلام ستیزانه ی چند هفته ی اخیر، از قرآن سوزی نژادپرستان در سوئد و حمله ی صهیونیستها به مسجدالاقصی گرفته تا کشتار مسلمانان مظلوم افغانستان و توهین اخیر فائزه ی هاشمی به ساحت مبارک پیامبر اسلام (ص) به خوبی نشان می دهد که هجمه ی ایادی طاغوت علیه محور مقدس توحید و مقاومت، یک صحنه ی مبتنی بر جنگ  ترکیبی و چند وجهی است.

🔸️چنانکه قرآن سوزی فاشیستهای افراطی غربی در سوئد اگرچه با هدف نفرت پراکنی علیه مقدسات اسلامی صورت گرفته و با واکنشهای مختلف جامعه ی جهانی مسلمانان مواجه شده است روی دیگر سکه ی رو به زوال صهیونیسم، در قدس ستیزی و حمله به مسجدالاقصی و جریحه دار کردن احساسات پاک ملت مظلوم فلسطین است.
🔸️همچنانکه جنگ سخت مبتنی بر مسلمان کشی های داعش - به عنوان دست سیاه برآمده از آستین چرکین غرب- با هدف تفرقه افکنی میان برادران شیعه و سنی افغانستان، را شیوه ی نفوذ نرم و مبتنی بر ترفندهای رسانه ای امثال فائزه ی هاشمی با ارتکاب هتک حرمتِ ساحتِ قدسی پیامبر اسلام (ص)، با هدف تضعیف روحیه ی توحیدی و تفکر اسلامی در جامعه ی دینی ایران معاصر تکمیل می کند.

🔸️آنچه در چنین عرصه ی چندبُعدی و خطیری، بیش از هر زمان دیگری، ضرورت دارد، روشنگری و هدایتگری طیف نخبگان موثر جوامع اسلامی برای مواجهه ی روشمند و هوشمندانه با چنین شیطنتهایی است‌.
و در همین راستا، جامعه ی اساتید متعهد، کارکنان مسلمان و دانشجویان انقلابی دانشگاه پیام نور، ضمن هشدار به استکبار و استعمار و ایادی خارجی و داخلی آنان، آمادگی خود را برای هرگونه مجاهدت در هر صحنه ای به ویژه در عرصه جهاد تبیین و دفاع از اعتقادات و‌آرمانهای دین مبین اسلام اعلام می دارد.

🔸️و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
🇮🇷 خانواده ی بزرگ دانشگاه پیام نور لرستان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر